Şiyir: Prag'da bir otel var bildiğim

prag'da bir otel var bildiğim yamru yumru kara taştan içi benim dışı rüzgar prag'da bir otel var sevdiğim gel bu akşamüstü seni oraya götüreyim

prag'da bir otel var bildiğim
anı defterimden yeni yeni sildiğim

bilirsin canısı ben gidince prag'a geçerim kendimden, kentimden,
istanbul bile geçmez düşüncemin semtinden

ve derim ki: prag dayım sanatın ve karizmanın başkentinde
spor, sanat ve kültür fizikle kalırım zinde

prag'da bir otel var bildiğim
sen de bilir misin sevdiceğim
adını kara taşlarına yazarken bir gece
dayak üstüne dayak yediğim

seninle randevulaştığımız o oteli ben nasıl hatırlayayım
sen unut geçmişini ben aklımda tutayım
koca koca suşileri nasıl bir başıma yutayım

prag'da bir otel var bildiğim
mermerini azmimle deldiğim
memelerini özgürce sevdiğim
sen gelmeden apansızca geldiğim

yamru yumru kara taştan
sen çıkardın beni, beni, hey yar beni baştan

prag dayım: soyadını nereden aldığını anlamadığım
der ki bana bu hayatta üç şey var, akşamüstü götürülecek bara
saçından tutup kafası geçirilesi duvardan duvara
anna, yaroslav ve murtaza!

adın da anna değil ama kulak memesi kıvamında kadınım
çok da umrumdaydı, o sarhoş prag dayımın:

prag'da bir otel var bildiğim
yamru yumru kara taştan
içi benim dışı rüzgar
prag'da bir otel var sevdiğim
gel bu akşamüstü seni
oraya götüreyim

0 kaşıntı:

Yorum Gönder