Şiyir: Ben sana layık değilim

ben sana layık değilim bilemezsin
adını yok gibi aklımdan siliyorum
beni sevdikçe daha çok kalkıyor götüm
ben sana layık değilim bilemezsin
bir kıtada beş kez adımı anıyorum

ağaçlar sonbahara hazırlanıyor; bana ne
bu şehrin amına koyayım, sana bir şey olmasın
karanlıkta umutların parçalanıyorken ben
sokak lambalarına değdiriyorum
kaldırımlarda ürkmüş kalabalık
ben sana layık değilim, sen insan san hala beni

sevilmek kimi zaman osuruktan korkuludur
insan her sabah yeniden yorulur
tırsak kemalist ağzıyla yaşamaktan
kimi zaman susturur ergenekon korkusu
birkaç dosya siler bilgisayarından
hangi gün gözaltına alınacaktır
ağzına dek dolar, geri dönüşüm kutusu

şişli'de varsıl bir orospu gözüme çalıyor
eski zamanlardan bir adam yalıyor
durup anahtar deliğinden deliksiz izlesem
sonra kullanılmamış bir göt nedir desem
sabunlar ellerimde ufalanıyor
ne yapsam ne tutsam ne yutsam
ben sana layık değilim, sen ısrarlısın

belki haziranda bir apış arasısın
ah ne kadar pisim, kimse bilmiyor
bir titreme geçiyor kızsız ellerimden
belki donunu indiriyorum yeşillikler arasında
bütün bütün ıslanıyorum, ürperiyorum
belki gördün kırıldın velevki çin'desin
çirkin hayaller hayalarımı zonklatıyor

ne vakit bir dayamak düşünsem
bu parasızlıkla epeyce zor
ayıpsız fakat ellerimizi kirletmeden
ne vakit bir dayamak düşünsem
sus deyip başlıyorum
kımıldıyor çeşit çeşit memeler
evet başka türlüsü olacak
ben sana layık değilim, sen de bir hoşsun

0 kaşıntı:

Yorum Gönder