kahveli kedidili çorbası tarifi artı onsekiz = sıfır

tik tak
tik tak
tik tak
tısssssss...

(orta sınıf bir türk ailesinin evi, dekoru uzun uzun anlatmayacam sizin ev işte, sizin evi bir kez gördüm ben. hava karanlık sokaktan gelen köpek sesleriyle sahne aydınlanır, sahneye soldan uçarak girerim, sahne boş)

- ananıskiyllaaa uçuyom laaa, saatli bomba bombalı saat her nedersen işte patlamadı düşesim!
- asıl konuya gel korkut, düşesin olarak sana emrediyorum.
- süper uçuyorum düşesim hiç düşesim yok şu an!
- beni inkar mı ediyorsun korkut üneli!
- tamam kız tamam anlatıyorum.
- gel otur şöyle başımı düzüne koyayım sen anlat!
- olur valla. neydi hah, biz dokuz kardeşiz annem hasta babam bizi terketti ankara'ya gitti iki kadınlı bir çocukla çıkıyolarmış, fak badi olmuşlar.
- hadi ya neden?
- biz okumadık, ben sana diyorum dokuz kardeşiz diye de ezberden yani yoksa dokuza kadar say desen sayamam. babam da illallah etti gitti. ben hastayım zaten tiramisu yemem gerekiyo her gün yoksa elim ayaam titriyiveriyo bayılıp giddiyom allah seni inandırsın. o tiramisu denen gavur malını da sigorta karşılamıyo kedidili bisküvisi getiriyoz her hafta adana'dan anam hasta babam yetişemedi, gitmese bizi kesecekti gittiği iyi oldu cinnetindense.
- baban napıyo orda onun tahsili var mı?
- yok onun var ikiye kadar okumuş, ikiye kadar dediğim ikinci sınıf değil bildiğin iki rakamla 2 yani, acaba sayıları konuşurken rakamla mı söylüyoz yoksa yazıyla mı düşesim?
- orda napıyo baban dedim
- tekstil işine girmiş böyle iki santimlik bir mezurası varmış. onu da iki kez çevirebiliyomuş. böyle dört santimlik nevresimler perdeler araba çadırları falan yapıyormuş sonra toyzarasa girmiş dediler oyuncak elbibesi barbie giydirmece oyunu falan derken yapmış biraz pursaklara fabrika açacakmış araziyi almış da imar izni bekliyormuş zenginin parası fakirin çenesi demişler keh keh düşesim niye merak ettiniz.
- senin şu hastalığının kesin bir tedavisi yok mu?
- var düşesim, mükemmel tiramisuyu bulunca iyileşicekmişim ama daha olmadı annem yapıyo evde kadın saatlerce uğraşıyo ama olmuyo. hep kahveli kedidili çorbası oluyor amıniyiyim ay pardon küfürlü konuştum tek kelime ettim artı onsekiz yazmak lazım şimdi başlığa hay amınakoyim ya allah iki oldu. sustum peki.
- gel sarıl bana.
- oh yeah!

0 kaşıntı:

Yorum Gönder